Home > Economic, Export-Import > OSS အဖြဲ႔မႇခြင့္ျပဳထားသည့္အတိုင္း မကြဲလြဲဘဲ တင္သြင္းလာသည့္ကားမ်ား ဆိပ္ကမ္းတြင္ ထုတ္ယူရခက္သည့္ျပႆနာၾကံဳေတြ႔ ျပည္ပမႇ သေဘၤာေပၚ ကားတင္ပို႔စဥ္က ကားႏႇင့္အတူပါသည့္ ကားပစၥည္းအခ်ဳိ႕ေပ်ာက္ဆံုးမႈရႇိဟု ကားသြင္းသူမ်ားေျပာၾကား

OSS အဖြဲ႔မႇခြင့္ျပဳထားသည့္အတိုင္း မကြဲလြဲဘဲ တင္သြင္းလာသည့္ကားမ်ား ဆိပ္ကမ္းတြင္ ထုတ္ယူရခက္သည့္ျပႆနာၾကံဳေတြ႔ ျပည္ပမႇ သေဘၤာေပၚ ကားတင္ပို႔စဥ္က ကားႏႇင့္အတူပါသည့္ ကားပစၥည္းအခ်ဳိ႕ေပ်ာက္ဆံုးမႈရႇိဟု ကားသြင္းသူမ်ားေျပာၾကား

Monday, 14 November 2011 02:05  (EMG)

w77_20

Mark II Blit 2002 ကားအား ႏို၀င္ဘာလ ၅ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဆိပ္ကမ္းတြင္ေတြ႕ရစဥ္

ကားေဟာင္းမ်ား အပ္ႏႇံကာ ကားသစ္အစားထိုးတင္သြင္းေရး အစီအစဥ္အရ ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳ ရာတြင္ သက္ဆုိင္ရာ၀န္ႀကီးဌာနမ်ား စုေပါင္းဖြဲ႕စည္းထားသည့္ One Stop Services အဖြဲ႕မႇ ပါမစ္မ်ားကို ခြင့္ျပဳေပး ျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ OSS အဖြဲ႕မႇ ခြင့္ျပဳခဲ့သည့္အတိုင္း မကြဲလြဲပဲ တင္သြင္းလာသည့္ ကားအခ်ဳိ႕မႇာ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ေရာက္ရႇိလာၿပီးေနာက္ ကားထုတ္ယူရခက္သည့္ ျပႆနာအခ်ဳိ႕ ၾကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း သတင္းရရႇိပါသည္။

 

w77_20_1

ႏုိင္ငံတကာတြင္ Van အျဖစ္သတ္မႇတ္ထားေသာ 2002 ေမာ္ဒယ္ Caldina ကား

”Caldina 2002  ကို တင္သြင္းခြင့္ေလွ်ာက္ထားတဲ့အခါ Van  အမ်ဳိးအစားနဲ႔ ေလွ်ာက္ပါတယ္။ ဒါကို စီးပြား/ကူးသန္း၊ ကညန၊ အေကာက္ခြန္ဌာနက တာ၀န္ရႇိသူေတြ အစံုအလင္ပါတဲ့ OSS  အဖြဲ႕ခြင့္ျပဳခဲ့တဲ့အတြက္ တင္သြင္းပါတယ္။ အခုႏို၀င္ဘာလ ၅ ရက္ေန႔မႇာ ကားေရာက္တယ္။ အျခားကားေတြ ထုတ္လို႔ရလို႔ ထုတ္ေနၾကၿပီ။ Caldina  က Wagon ထဲ ပါတယ္ဆိုၿပီး ထုတ္မရတဲ့သေဘာ ျဖစ္ေနတယ္။ Wagon ဆိုရင္ ၁၉၉၉ အထိပဲ တင္သြင္းခြင့္ေပးထားလို့ အခု တင္သြင္းလာတာက ၂၀၀၂ ျဖစ္ေနလို႔ ဆိုတဲ့ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္ေနတာပါ။ တင္ သြင္းတဲ့အခါတုန္းက ေလွ်ာက္ထားတဲ့ သြင္းကုန္လႊာမႇာပါတဲ့အတိုင္း အတိအက် တင္သြင္းခဲ့တာပါ။ လြဲေခ်ာ္မႈ တစ္ခုမႇ မရႇိခဲ့ပါဘူး။ ကြၽန္မတို႔ ခြင့္ျပဳခ်က္ေတာင္းတုန္းကလည္း ရ မရ ဆိုတာ ေသခ်ာေမးျမန္းခဲ့ပါတယ္။ ရတယ္ဆိုလို႔ တင္သြင္းခဲ့တာပါ။ ခြင့္ျပဳစဥ္တုန္းကလည္း ဒီဌာန၊ ဒီအဖြဲ႕အစည္းကပဲ ခြင့္ျပဳတာပါ။ အခု ကန္႔သတ္ ေတာ့လဲ ဒီဌာနေတြပဲ ျဖစ္ေနေတာ့ ကြၽန္မတို႔ဘာလုပ္ရမလဲဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ခက္ပါတယ္” ဟု ကားတင္ သြင္းလာသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

Mark II Blit အမ်ဳိးအစားအေနျဖင့္လည္း Wagon အမ်ဳိးအစားတြင္ ပါ၀င္သည့္အတြက္ ဆိပ္ကမ္းမႇကား ထုတ္ယူရန္ ၾကန္႔ၾကာလ်က္ရႇိေၾကာင္း ကားတင္သြင္းသူမ်ားထံမႇ သိရသည္။ယင္းအျပင္ ျပည္ပမႇ တင္ပို႔စဥ္က ကားႏႇင့္အတူပါ၀င္လာသည့္ ကားပစၥည္းအခ်ဳိ႕မႇာလည္း ေပ်ာက္ဆံုးမႈျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း ကားတင္သြင္းသူမ်ားက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။

”ဂ်ပန္ကေန သေဘၤာတင္လုိက္တုန္းက ကားပစၥည္းအစံုပါတယ္။ အခုကားသြားထုတ္ေတာ့ ကားျပင္တဲ့ကိရိယာဘူးေတြထဲမႇာ ဘာမႇမရႇိေတာ့ဘူး။ တကယ္ေတာ့ ဆိပ္ကမ္းကို ခ်က္ခ်င္းတိုင္လို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆိပ္ကမ္းကိုတုိင္ရင္ ကားကိုသက္ေသခံ အျဖစ္ထားခဲ့ရမႇာဆိုေတာ့ အခ်ိန္ေပးရမယ္။ ခ်က္ျခင္းစစ္ခ်က္ျခင္းလုပ္လို႔ ရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ တိုင္ပါတယ္။ ၾကာမႇာစိုးလို႔ မတိုင္ေတာ့ဘူး၊ ကားပိုင္ရႇင္ကို ဆိပ္ကမ္းက ထုတ္ထုတ္ ခ်င္းေခၚၿပီး ျပလိုက္တယ္။ ဒါေတြပါမလာဘူးလို႔။ သေဘၤာတင္တုန္းက ပါတဲ့အေၾကာင္း တစ္ဖက္ႏိုင္ငံက တင္ပို႔စဥ္က ဓာတ္ပံုမႇတ္တမ္းေတြေတာင္းထားပါတယ္” ဟု ကားတင္သြင္းလာ သူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

”Van  မႇာလည္း Wagon ရႇိပါတယ္။ MPV  မႇာလည္း Wagon  ရႇိပါတယ္။ SUV မႇာလည္း Wagon ရႇိပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါ၀ါျမင့္တယ္၊ တန္ဖိုးျမင့္တယ္ဆိုတာ SUV\Waogn  ပါ။ အခုသြင္းလာတဲ့ Mark II Blit ၊ Caldina နဲ႔ Eastima  ဆိုတဲ့ကား ေတြရဲ႕တန္ဖိုးက Mark II 2002 ဆလြန္း(ေရႊငါး)ထက္ ေစ်းထက္၀က္ေလာက္နဲ႔ ရတဲ့အမ်ဳိးအစားေတြပါ။

Categories: Economic, Export-Import
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

– လႈပ္ခတ္ေနေသာမွတ္စုမ်ား (DVB) –

Categories

free counters