Home > Cabinet of Ministers, Economic, Government > ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား​ခ ၁၀ ဆတက္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား​ခ ၁၀ ဆတက္

Published on November 9, 2011 by ပီတာေအာင္  ·(DVB)

ရန္ကုန္ၿမို့ ​တြင္း​နဲ့​ဆင္​ေျခဖံုး​ၿမို့​နယ္​ေတြကို ​ေျပး​ဆြဲ​ေနတဲ့​ ၿမို့​ပတ္ရထား​ခနႈန္း​ေတြကို နိုဝင္ဘာ ၁၅ ရက္​ေန့​ကစၿပီး​ ၁၀ ဆတိုး​ျမွင့္​လိုက္တယ္လို့​ျမန္မာ့​မီး​ရထား​ဌာနက တာဝန္ရွိသူတဦး​က ​ေျပာပါတယ္။

ၿမို့​ပတ္ရထား ​ခ လူတဦး​လ်ွင္ ၁၀ က်ပ္သတ္မွတ္ထား​ရမွ က်ပ္ ၁၀၀ ထိ တိုး​ျမွင့္​လိုက္တာျဖစ္ၿပီး​ လက္မွတ္ တ​ေစာင္ဝယ္ယူထား​ရင္ အသြား​အျပန္ စီး​နိုင္မယ္လို့​သိရပါတယ္။

ရထား​ခတိုး​ျမွင့္​ရတဲ့​ေၾကာင္း​ရင္း​နဲ့​ပတ္သက္ၿပီး​ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး​က အဆင့္​ျမင့္​ အရာရွိတဦး​က ခုလို ​ေျပာပါတယ္။

“ဆီ​ေဈး​ ၁၅၀ တုန္း​က သတ္မွတ္ထား​တဲ့​ နႈန္း​ထား​ေတြ​ေလ။ အခုက်​ေတာ့​ ဆီ​ေဈး​ ၃၀၀၀ ​ေက်ာ္သြား​ၿပီ​ေလ။ အဲဒါ​ေၾကာင့္​ အရမ္း​ရွံဳး​ေတာ့​တာ​ေပါ့​။ တကယ္တမ္း​က်​ေတာ့​ က်​ေနာ္တို့​က ၃ ဆပဲ တက္သြား​တာ​ေလ။ ဆီ​ေဈး​က အဆ ၂၀ တက္သြား​တာ။ အရွံဳး​ကာမိသြား​တာ​ေပါ့​။ နည္း​နည္း​ကာမိ​ေအာင္ လုပ္ရတာ။”

ျမန္မာ့​မီး​ ရထား​ဌာနဟာ ရန္ကုန္ၿမို့​ပတ္ရထား​ကို ​ေန့​စဉ္ နံနက္ ၄နာရီက​ေန ည ၁၀ နာရီအထိ တ​ေန့​ကို ၿမို့​ပတ္ရထား​တြဲအစီး​ေရ ၂၀ ​ေက်ာ္နဲ့​ေခါက္​ေရ ၂၀၀ ခန့္​ ​ေျပး​ဆြဲ​ေနၿပီး​ တ​ေန့​ကို ခရီး​သည္​ေပါင္း​ ၁ သိန္း​ေက်ာ္​ေလာက္ စီး​နင္း​အသံုး​ျပုတာပါ။

ရထား​ခ​ေတြ ခုလိုတိုး​ျမွင့္​လိုက္တဲ့​အ​ေပၚ ဆင္​ေျခဖံုး​နဲ့​ ၿမို့​သစ္​ေတြမွာ ​ေနထိုင္သူ​ေတြ၊​ အထူး​သျဖင့္​ ​ေဈး​နႈန္း​သက္သာတဲ့​ ၿမို့​ပတ္ရထား​ကို အား​ထား​ၿပီး​ ခရီး​သြား​ေနၾကတဲ့​ လက္လုပ္လက္စား​ ဆင္း​ရဲသား​ေတြရဲ့​ ဝင္​ေငြထိခိုက္နစ္နာဖို့​ရွိ​ေနတယ္လို့​ခရီး​သည္​ေတြက​ေျပာပါတယ္။

ၿမို့​ပတ္ ရထား​စီး​ခရီး​သည္တဦး​ျဖစ္တဲ့​ ဦး​သု​ေဝက “အမွန္က​ေတာ့​ ဒီလို ၿမို့​ပတ္ရထား​တို့​ဆိုတာ အစိုး​ရ အဆက္ဆက္​ေပါ့​ဗ်ာ။ အရင္ အဂၤလိပ္​ေခတ္ကတည္း​က စၿပီး​ေတာ့​ ဆင္း​ရဲတဲ့​ လူထုအတြက္ကို တမင္ကို ​ေလ်ွာ့​ၿပီး​ေတာ့​ ထား​ေပး​ရတာ။ အခုမွ တခါတည္း​ ၁၀ ဆတိုး​လိုက္တယ္ဆို​ေတာ့​ လူ​ေတြက နည္း​နည္း​ ညည္း​ေနၾကၿပီ ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ မ​ေျပာတတ္ဘူး​” လို့​ ​ေျပာပါတယ္။

ဒါ​ေပမယ့္​ ၿမို့​ျပင္က​ေန ရန္ကုန္ၿမို့​ထဲကို ခရီး​သြား​ရင္ ဘတ္စကား​ခ အနည္း​ဆံုး​ ကုန္က်စရိတ္ အသြား​အျပန္ က်ပ္ ၅၀၀ ​ေလာက္ ရွိ​ေနတာမို့​ ခုလို ရထား​ခ​ေတြ က်ပ္ ၁၀၀ တိုး​သြား​ေပမယ့္​ ရထား​စီး​သူ အ​ေရအတြက္ ​ေလ်ာ့​က်သြား​ဖြယ္​ေတာ့​ မရွိဘူး​လို့​ ဆိုပါတယ္။

အလား​တူ ရန္ကုန္နဲ့​အျခား​ၿမို့​ေတြကို​ေျပး​ဆြဲ​ေနတဲ့​ စာပို့​ရထား​၊​ ​ေလာ္ကယ္ရထား​ စတဲ့​ အ​ေျခခံလူထု​ေတြ အသံုး​ျပု​ေနတဲ့​ ရထား​ခ​ေတြလည္း​ ၃ ဆ တိုး​ျမွင့္​လိုက္ပါတယ္။ ဒါ​ေပမယ့္​ ရန္ကုန္-မနၲ​ေလး​ အထူး​အျမန္ရထား​ခက​ေတာ့​ ၂ ဆ​ေလာက္ပဲ တက္သြား​ပါတယ္။

ျပည္​ ေထာင္စုဝန္ႀကီး​ ဦး​ေအာင္မင္း​က​ေတာ့​ ၿမို့​ပတ္ရထား​ကို အရွံဳး​ခံ​ေျပး​ဆြဲ ​ေပး​ေနတာ ျဖစ္ၿပီး​ ​ေလာင္စာဆီဖိုး​ဟာ ရထား​ေျပး​ဆြဲဖို့​ကုန္က်စရိတ္ရဲ့​ တဝက္​ေက်ာ္ ရွိ​ေၾကာင္း​နဲ့​ လူတဦး​ ရထား​စီး​တိုင္း​ ၅၅ က်ပ္ အစိုး​ရက ရွံဳး​ေနတယ္လို့​ ဩဂုတ္လကုန္က စာနယ္ဇင္း​ေတြနဲ့​ ​ေတြ႕​ဆံုစဉ္ ​ေျပာခဲ့​ဖူး​ပါတယ္။

ၿမို့​ပတ္ရထား ​အတြက္ လစဉ္ကုန္က်စရိတ္ က်ပ္​ေငြ ၂၆၁ သန္း​ရွိၿပီး​ ဝင္​ေငြက ၄၂ သန္း​ရွိတယ္လို့​လည္း​ ျမန္မာ့​မီး​ရထား​က သတင္း​ထုတ္ျပန္ထား​ပါတယ္။

တဖက္မွာလည္း​ ရန္ကုန္ၿမို့​ပတ္ရထား​ကို ပုဂၢလိကလက္ လႊဲ​ေျပာင္း​လုပ္ပိုင္ခြင့္​ ​ေပး​မယ္လို့​ သတင္း​ေတြထြက္​ေနတာ လအတန္ၾကာရွိ​ေနၿပီျဖစ္​ေပမယ့္​ အ​ေကာင္အထည္​ေဖာ္ ​ေဆာင္ရြက္တာ မ​ေတြ႕​ရ​ေသး​ပါဘူး​။

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

– လႈပ္ခတ္ေနေသာမွတ္စုမ်ား (DVB) –

Categories

free counters